Wanneer je een grote verbouwing hebt of een huis of iets dergelijks wilt laten bouwen is het hierbij vaak handig om samen te werken met een bouwbedrijf. Er zijn veel verschillende bouwbedrijven, er zijn grote bedrijven en ook veel zzp’ers. Om een bouwbedrijf te vinden dat zo goed mogelijk aansluit bij jou en jouw wensen, hiervoor kunnen bij verschillende bouwbedrijven een offerte aanvragen. Voor bouwbedrijven is het belangrijk om zichzelf online goed te profileren. Op deze manier zullen meer mensen het bouwbedrijf vinden en hier eventueel mee samen willen werken. Het online profileren kan gedaan worden door gebruik te maken van social media platformen, zoals Facebook.

Wat is de toegevoegde waarde van Facebook voor de bouw?

Facebook is een is een social media platform waar bijna iedereen wel bekend mee is. Jong en oud maken er gebruik van. Het is een platform at gemakkelijk is om te gebruiken. Facebook kan gebruik worden om foto’s, filmpjes of teksten te plaatsen. Hier kunnen mensen vervolgens weer gemakkelijk op reageren, deze liken of delen. Wanneer veel mensen dit doen zal het bericht zo veel mogelijk mensen bereiken. Als bouwbedrijf kan hier bijvoorbeeld geplaatst worden over de verschillende projecten waaraan gewerkt wordt of die zijn afgerond. Op deze manier krijgen potentiële klanten een beeld van wat ze van het bouwbedrijf kunnen verwachten.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht kan hierbij ondersteunen door de binnenkomende vragen van mensen die het bouwbedrijf op Facebook zijn tegengekomen te beantwoorden. De chatspecialisten zullen de binnenkomende vragen binnen 30 seconden oppakken en de klanten zo goed mogelijk verder helpen. Wanneer het gaat om een offerte zullen de chatspecialisten de wensen uitvragen en de vraag doorzetten naar het bouwbedrijf zelf. Chatkracht staat 7 dagen per week 72 uur voor u klaar om de vragen van klanten te beantwoorden. Ben u benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan vrijblijvend contact op via de live chat om de mogelijkheden te bespreken.